Melis00 Maalesef bebeğimde bir iki hafta gerilik var ve kan akışı yavaşlamış yer yer akım kaybı var bu durumu yaşayıp gözetim altında kalıp sağlıkla doğurana anneler varmı motivasyona ihtiyacım var 27+0 haftadayım ama bebek 25 +4
rizelianne Melis00 benim ilk gebeliğimde öyleydi iki damarda da çentik vardı. Bebeğim 5 hafta geri doğdu. 35 haftalık doğdu 30 haftaya uyumluydu
Yamanmomy Melis00 bende senin gibiydm geriliği omega 3 içerek bol muz süt ceviz yedm kapattm 2 hafta geriydi benimkide 36 da doğdu 2600 olarak