sweetmom1_ canım bende şuan 8+6 yum bu ikinci gebeliğim ilk gebeliğime göre daha zor geçiyo bu mesela birde şuan o daha minnak annesi hareket etse de sen daha hissedemezsin çok da hareketi olmaz zaten eller ayakları daha yeni yeni oluşuyo hep skma canını iyi düşün korkma ben ilk bebeğimde hareketi 19. Haftada hissetmiştim 2. De daha erken hissedilir diyorlar bakalım ☺️