babyiscoming_ Hazeltm bende duydum kendisini ama yüzyıl hastanesini hiç sevmiyorum o yüzden gitmek istemiyorum fiyatı neymiş ama öğrendiniz mi
AdSe Hazeltm Hazeltm ben tüp bebek tedavisi oldum şuanda 21+3 haftalık gebeyim kesinlikle tavsiye ederim. Gittiğinizde anlayacaksınız ve vazgeçemeyeceksiniz. Bilgisi yaklaşımı çok iyidir.