Mozi1605 Busebusee 9 yada 10 11 mayıs dedi doktorum heycan tavan ama tek embriyomu çift embriyomu karar veremedim doktorum tek desede ben çift istiyorum ya😏
Busebusee gokyuzu777 ben suan ılac kullanıyorum onumuzdekı hafta planlanıyor transfer . Evet daha once 1 kere olumsuz transfer olanlara 2 adet transfer yapılıyor tek seferde doktorum bu acıklamyo yaptı
gokyuzu777 Ben bugun adet oldum, tam sökülmedi 1-2 damla geldi. Sökülmesini bekliyorum. Kekik çayı ve hayıt otu çayı içtim. sökülmesinin 2. Gununde doktora gidicem ilaçlara baslıcak
Nergizos gokyuzu777 ben de ctesi 2.gundu. o gün gittim başladık tedaviye. Yarın kontrolüm var. Hayırlı haberler inşaallah
Busebusee Mozi1605 sanırım aynı gunlerde olucaz bana da en gec 10 una kadar bıtmıs olucak transfer dedı 🌸 allahım kucagımızı bos bırakmasın guzel haberlerle dönelim
Busebusee Nergizos benım 2. Yumurtam toplandı toplamda 18 yumurtam var 5 tane 5 A kalite 8 tane 4A kalıte dıgerlerı cok onemlı degıl . Donduruldu suan vıtamın (folık asıt de var ıcınde ) femara kullanıyorum
Busebusee Nergizos yumurtalarım toplandı 2 kere rahım dınlendırme yapıldı 2 adet gectı uzerınden yani dondurulan embriyo transferim var haftaya hayırlısı ıle yarın da kontrol
gokyuzu777 Dayanılmaz sancım var dayanamıyorum parol içtim kızlar 45 dk oldu kesmiyo agrımı adette tam sökülemedi napsam agrıdan kustum bayılacağım ya