Yesimdalgic111.
. İki takım düğmeli yada kolay emzirebilir pijama takımı
. Mesane pedi (depend de olur ama dikişli olur ise dikişleri rahatsız eder diye düşünüyorum .yapıştırma olmaz ise )
.gümüş kapak ,göğüs kremi
. Kayısı elma kurusu ve kuru üzümden güzel bir hoşaf
.rahat bir terlik
.emzirme atleti veya sütyeni
.Emzirme yastığı
.Narkoz için neskafe diyorlar ama ilkinde hiç gerek kalmadı bana çok şükür inşallah bundada öyle olur
. Havlu küçük birşey olsada olur
.çorap
İç giyim 3,4 adet
Bunlar şimdilik. Bende. Haftaya başlıyorum inşallah yıkamalara 31+2 yiz şimdi İstanbul da hava LEŞ GİBİ ancak açar yıkamaları mı yaparım kendim için eksiklerim var pijamaları almadım. Bakalım hayırlısı ile 😊