Normalde çok hareketli ve sert belirgin hareketleri olan bebeğim bir iki gündür daha yavaş hareket ediyor gibi hissediyorum. Tekme atmıyor mesela sade dönüyor bir yerden bir yere geçiyor, bir yerde toplanıp gevşiyor sonra veya bir yerden çıkmak ister gibi elini kolunu poposunu bir yere dayıyor bir iki saniye. Ama eski hareketliliği yok, normal mi değil mi anlayamıyorum. Günde kaç kez saymalıyım, onun hareketlerini saymaya başlayınca da çok strese giriyorum gerçi