
Kızlar merhaba bu gün devlet hastanesinde detaylı ultrason adı altında randevu aldırdıkları bölüme gittim ve beş dk bile ağrmwdi bana sadece bu kağıdı verip yolladılar cinsiyetini bilw göremediğini iddia etti bu değerler nasıl sizce normal doktor kontrolü gibi siyah beyaz baktı ztn fotoğraf fln da vermedi bebeğimde bir anomali görünmüyordu doktor kontrollerimde sizde özelde tekrar yaptırmama gerek var mı