yeni-annelik Kahramanmaraş merkezde gidiyorum kadın doğum devlet hastanesine. Tek doktor var bu yüzden randevu bulmam çok zor lakin riskli bir gebelik yaşadığım için doktorum arayıp rica edip almamı daha sonra da randevu vermesini istedi. İlk defa gittim 2. Kez 13 Mayıs’ta gideceğim
Doktor 30-50 dk arası kontrol ediyor. Kalbine, beynine, damarlarına, el ayak-kol bacak sayı ve uzunluğuna bakıyor. Kalp atışlarını dinliyor, kalbinde ya da beyninde parliklik var mı gözlemliyor. Ben çok memnun kaldım. Şuan 25 haftalık hamileyim 21 de gitmiştim bayramdan önceki hafta 🌹