Papatya38
Vajınamda sızlma var 14 hatftlk hmlym neden olabilşr
Gorkem
Çok normal alan genişliyor ve bebek baskı yapıyor
Busraasaf
Hamilelikte idrar yolu iltihabı sık sık görülürmüş bu yüzden bol bol su içmeyi önermişti bana doktorum.Hatta ben böbrek ağrısıyşa gittim böbrekler çok çalıştığı için ve hamilelikte böbreklerde büyüme olduğu için demişti.Gayet normal sızlama bol su içmelisin ..