Kaburga agrisi hamilelikde normal, 7ci ayda basladi, bu gun yarin doguracam hala ayni🫠normal bi durum. Amma karin sertlesmesi erken doguma getire bilir. Onuda yasadim hala yasiyorum. Rahim kasiliyor, doguma hazirlaniyor dedi doktor, ama haftalar erkense onlem alinir. Ben progestan kullandim ve hep yatdim, maks dinlenmeyle gecirdik bu donemi. Acilma varsa ignede yapila bilir, yatista verile bilir. O yuzden mutlaka doktora soyleyin, o zamana kadarda cok hareket etmemeye bakin