Kafama takılan tek konu bu, doğum gerçekleştikten sonra bebek anne çıkana kadar giydirilmiyormuş hatta bir tanıdığımın bebeği bu sebeple hastalanıp yoğun bakıma alınmış. Bana hiç gerçek gibi gelmiyor neden böyle bişey yapsınlar ki? Yakın zamanda bilkentte doğum yapan varsa bu konu hakkında bir şey yazabilir mi acaba