Arkadaşlar geçiren varmı. Daha once şeker cıktı diyet yapıyorum. simdi 33 haftalıgım hamilelik koleztazı cıktı. Karacigerim 180 mm olmuş büyümüş. Safra kesemde 8 mm taş varmış. Karaciğer yağlanması için tahlil yaptılar. Riskli dedi doktor onceliğimiz senin sağlıgın dedi. 😞😞😞😞 ne yapmam gerek bilen yasayan varmı