nesecelebi Rmysaaaaa bende 23. Haftamdayım önceden hissediyordum hatta elimi koyunca da hissediyordum ama bugün hiç olmadı😞 çok tedirgin oluyorum kafama takıyorum bu hareket mevzusunu🤷🏻♀️
Gorkem Bende ilk defa 18. Haftada hissetmiştim belli belirsiz.. minik bir kalp atımı gibiydi:)) ilk gebeliklerde hissedilmesi geç olabiliyormuş korkmayın
Gulsah______ Benim de ilk gebeliğim ben de geç hissettim tatlı bişeyler yemeyi deneyin ve konuşun bebeğinizle 😊
Hanife_ Hiç merak etmeyin ben de 22 de hissettim oğlumun hareketlerini pat küt tekmeler gelmeye başladı çok endişeleniyodum bende