haticekorkutt Arkadaşlar benim geçen ay TSH değerim 1.65 idi. Bu ay tekrardan kan verdim ve 0,02 çıkmış.Şuan 9+1 haftalık hamileyim. Hamilelikte düşmesi normal mi yoksa bir sorun mu vardir sizce? Bu durumu yaşayan varsa lütfen yazar mısınız??
Zeliha0707 haticekorkutt canım hiç canını sıkma benimde ilk 3 ayımda halsizlik çarpıntı gibi şikayetlerden dahiliyeye gitmiştim tsh ım 0.01 çıkmıştı doktorum 1 ay sonra tekrar gel yükselmezse ilaç kullanmaya başlarsın demişti 1 ay sonra tekrar gittiğimde 0.10 olmuş yükselmeye başlamış diye bana ilaç tedavisi başlatmadı ve gebeliğin ilk 3 ayında çoğu kişinin başına geliyormuş tsh düşüklüğü Ben çok canımı sıkmıştım korkmuştum ama gerçekten hiç gerek yokmuş içini ferah tut💖🙏🧿
Koalams Benimde aynı çıkmıştı 0.02 ilaç başlattı doktor biraz yükselmesi lazım diye dahiliye gitmeniz gerekiyor hala ilaç kullanıyorum ben yükselmeye başladı düşük veya yüksek olması iyi değil