seda_ay olmaz mı kuzucum kim bilir kaç kişiyiZ. Benim ilk gebeliğim boş gebelik kürtaj oldum. Bir ay sonra hamile kaldım doğum yaptım oğlum 4 yaşında. Şimdi yine hamileyim 7 haftalık falan ama sağlıksız diyor doktorlar perşembe bakacaklar duruma. Herşey bizim için. Rabbim daha güzeli için bugün bununla ölçüyor sabret bilemeyiz başımıza neler gelcek beterin beteri var. En azından hamile kalabiliyorsun. İyi bir hekime kürtaj ol zarar vermesin yumurtalıklara. Bu gebeliğim sonlandırılmak istenirse önce ilaç vercem dedi doktor. Çok ufak diye gerek olursa kürtaj yapılabilir önce bunu deneyeceğiz dedi. Herşeyin hayırlısı olsun olacak olan oluyor engel olamıyoruz