My-love Kızlar bebeğimin ne zaman çorabını çıkarsam eli ve ayakları 5 dk içinde soğuk soğuk terliyor doktora sordum normal dedi sizin de bebisleriniz öyle mi (bebek 5 aylık şuan)
Busragokhan0911 My-love ben el terlemesi d vitamini eksikliğinden diye biliyorum. Oğlumda vardı elleri aşırı terliyordu. D vitamini eksik olabilir dedi doktor ölçtü gerçekten de düşük çıktı. D vitamini başladık
My-love Busragokhan0911 normal şartları terlemiyor eli sadece çorabını çıkarınca yapıyor kaç defa da sordum doktorumuza ter bezleri orda fazla çalışır dedi ama istiyorum ki gece çorapsız yatmaya alışsın