Sevgili güzel anneler ve anne adayları 25+2 den selamlar. Bu aralar kafamı en çok kurcalayan soru bebişimin odasında nasıl bir beşik almalıyım . Öncelikle anne yanına bir park yatak almayı düşünüyorum. Odasını da artık almayı düşünüyorum ağırlaşmadan kurulmuş olsun istiyorum. Bir odası olsun o şekilde eşyalarını da alıp yerleştirmek istiyorum. Ama nasıl bir beşik yatak seçimi yapmalıyım en doğrusu hangisi bilmiyorum. Odasını takım almak daha mantıklı geliyor. Montessori yataklar ise daha kullanışlı geliyor fakat bebek düşer mi hareketlenince ne olur bir fikrim yok. Tecrübeli tecrübesiz anneler fikir verebilir misiniz?