Jasminegms korkmak bence şu aşamada sadece stres yapacaktır ki doktorun korkutması da hoş olmamış. Dediğim gibi benimki çok daha geride olmasına rağmen doktorum rahatlatıcı konuştu. Kaldı ki yememize içmemize dikkat edersek, sağlıklı olmaya gayret edersek gerisini Allaha bırakacağız. Forumda okuduğum bazı şeylere göre son haftalara doğru atak yapan bile oluyormuş bakarsınız haftasını yakalar belli mi olur. İyi düşünelim iyi olsun🌺 bu arada ben eşim hariç kimseye söylemedim bebişin gelişiminin çok geride olduğunu. Daha bri aylık hamileyken bile bebeğe iyi bakamadığımı, karnımın büyümediğini söyleyenler (örneğin kayınvalide😂) kim bilir bu haberde neler söyler. Hiçbir şey söylemeyecek olsa bile bence kimsenin bilmesine gerek yok. Ani bir şey olmadığı sürece kimseye de söylemem doğuma giderken haber veririm yeter😂size de tavsiye ederim kafa rahat