Geçen sene Haziran’da kürtaj oldum bu sene Mart ayında Ramazan’ın başında hamile olduğumu öğrendim ama dış gebelik dediler ve kendiligimden düşük yaptım adet olmadan aynı anda tekrar hamile kaldım ☺️ve şuan 6 haftalık hamileyim 3 hafta sonra kalp atışını duymaya gidicez fakat 2 düşük yaptıktan sonra çok korkuyorum bişey olacak diye rabbim isteyen herkese nasip etsin hayırlı sağlıklı evlat