Kizlar bebeğim düzenli aralıklarla vuruyor (tekme değil aslında kalp sesi desem kalp o kadar kendini hissettirerek atmaz diye düşünüyorum 3 4saniye araliklarla pıt pıt hissettiriyor acaba hıçkırık mi çok merak ediyorum sizce ne veya başka böyle olan var mi