Zeyna_12 bence bana göre çok kötü ben sevmiyorum ve ınstagramda karşımıza çıkar arkadaşlarımla dalgasını geçeriz birbirimize göndeririz bazı odalar gerçekten nişan/düğün çekimi gibi max olabilecek 1 şişe kolonya 1 kutu çikolata oda gelen olursa ziyarete diye ama ben onuda yapmıcam yapmam ne hediyelik ne ikram bana mantıklı gelmiyor hem benim evimde mesela neden başkasının cocugunun ismi cismş magneti hatırası olsun hemde dogumu ben yapmışım biz aile olmuşuz bizi ziyarete geldikleri için niye insanlara bir şeyler veriyoruz 🤷🏻♀️ tek kapı süsü yaptırdık oda hem evde hem hastanede kullanmak için ama en başta söylediğim gibi bence benim fikrim