Zynp-ela6 bende 17 yasimda 19 saat çektim öldüm sandım ama yaşıyordum çok zordu ama sağlığım için Br görumcemden gördüğüm kadarıyla normal doğum isteyeceğim gine dun 2. Sezeryani oldu görumcem 1. De çok çok iyiydi ama hemen 3 ayin icinde hamile kaldı oğlu 11 aylik daha 2. Oğlunu sldi kucağına ama 33 haftalik 1 dis deri kalmış açılmamış sezeryan iyi güzel sancissiz çekiyorsun ama sonrası beter normal doğumda başta çekiyorsun sonrasında birsey yok işte zor ama bebek düşünüyorsak katlanmak zorundayız normal doğum gibisi varmi doğum yaptım tam 2 ay misafir agirladik allahin her günü 1 saat bile yatmadim yatakta