Arkadaşlar 7 haftalık hamileyim, normalde belimde ağrılar oluyordu hafiften ama bugün belim tutulmuş gibi ağrıyor. Hamileliğin ilk haftalarında bel ağrısı normal mi? Birde ben 4 yıl önce bel fıtığı ameliyatı olmuştum yani ondan dolayı mı yoksa hamileliğin ilk haftalarında oluyor mu? Normal mi?