Semaen bence olumsuz düşünmeyin vakti bu zamanmış ikisi bir büyüyecek ikisininde arkadaşa ihtiyacı olmayacak 2 yaş normal artik benim 2 arkadaşım ilk çocukları 9 aylıkken hamile kaldı şuan iyiki de o olmuş beraber oynuyorlar diyorlar sen geç kaldın diyorlar araları iyi ya olumlu şeyler düşünmeye çalışın