tamamdanolmuss 16+4 üm az önce yatakta uzanırken sol tarafımda içimde bir şey kaydı gibi oldu anlık. Bebişi hissettim galiba çok değişik bir his 😍
Bendiyebiri_ tamamdanolmuss bizde bugün 17 haftalık olduk uzaninca kasiliyo ve tekme atiyo ikinci gebeliğim 😊
Laz53_ Ben böyle kayar gibi bişey hissediyorum 13. Haftadan beri ama hafif ağrıyla birlikte sizdede öylemi
tamamdanolmuss Laz53_ ağrı yok sol tarafımda anlık bir şey kaydı gibi oldu çok değişikti 🥹nasıl tarif edeceğimi bilemiyorum
tamamdanolmuss Bendiyebiri_ sağlıkla gelsinler inşallah 🙏🏻❤️ benim ilk gebeliğim çok heyecanlandım 🥹🥹