Nagis2108 aç karna gitmen önemli. ki tavsiyem olsun bir iki gün öncesinden tatlı tüketimine dikkat et. testi olacağın günün öncesinde de saat 22:00 dan sonra pek birşey yememeye dikkat et. ben 50 ml ilk içtiğimde 1 saat sonra ilk ölçümü yaptılar, sonra evime gittim. 75ml liği içtiğimde 1.saat bir ölçüm, 2.saat bir ölçüm yaptılar. 2.5 saat kadar hastanede kaldım. bu ölçümler arası yine herhangi birşey yemiyorsun, aç kalıyorsun birazcık. mide bulantısı olarak biraz dayanman gerekecek. ilk içtiğim (50ml) içeçek elmalı sodaya benziyordu ama ikinci içtiğim (75ml) biraz tadı kötüydü. iç bayıyordu çünkü. umarım sonuçların güzel gelir.