Kızlar 2 gün önce 2. Kürtajımı oldum bebeğimin kalbi durduğu için. 1 tane sağlıklı bir evladım var çok şükür ama iki defa aynı sebepten dolayı düşük yaşayınca testler istendi.Bu testleri verdim hematolojiye de randevu alacaktım kan pıhtılaşması var mı diye araştırmak için ama bu testlerin içinde trombofili paneli testi veridildiği yazıyo sanırım kan pıhtılaşması testiymiş.. sizce ben yine hematolojiye gitmem gerekir mi ?
