Esr_mkrmn_ysf Hanımlar sankı bu kan hapını kullanınca bebegın hareketlerı azalıyor gıbı hıssedıyorum ıkıdır dıkkat edıyorum varmı böyle düşünen hısseden
ZeynepDuru17 Esr_mkrmn_ysf ben kullanıyorum iğrenç bişi ya kullanınca öyle oluyo sanki fazla dikkat etmedim ama 🙄
Lilipadq Esr_mkrmn_ysf ben aylardır kullanıyorum hiç azalma olmadı hareketlerinde aksine her gün kuvveti arttı bence ilaçtan değildir.
Helllobaby Bende kullanıyorum 17. Haftamdayım. Henüz bebeğin hareketlerini bile net şekilde hissedemediğim için hareketleri azalıyor mu azalmıyor mu o konuda bi fikrim yok😂