benim de rutin kontrolümde çıktı, sonra detaylıya gittiğimde doktor gördü yine. Yalnızca parlaklık varsa başka bir sorun yoksa önemsenecek bir durum değil dedi. Çoğunlukla gebeliğin sonlarına doğru kayboluyor dedi. Başka sıkıntı da çıkmadı çok şükür, o yüzden çok kafama takmadım ben.