annelik_4 bana da ufak geldi ya prematüremi diye araştırdım değilmiş 256 adet olandan aldım birde eşime prametüre bu dedim değil ufacik bişey olcak zaten poposu ne kadar olcak ki sen bebekleri unutmuşsun dedi gerçekten unutmuş olabilirim ilk kızimda prima kullandım 8.5 yasında şuan komşumun bebeklerinide 7 aylıkken gormeye gittim acaba sorun bezdemi bende mi anlamadım