melike70 Arkadaşlar tetanoz aşısı oldunuz mu kaç doz oldunuz ve hangi haftalarda? , özel deki doktorum tek doz 28.hafta dedi başka doktor 2 doz dedi kafam çok karıştı, bilgi verirseniz sevinirim
ZeynepDuru17 melike70 üçüncü gebeliğim olduğu için aşıların günü gününe tam olduğu için tek doz 20 haftalık oldum
NerminAyla melike70 aile hekimliğinden çağırmışlardı beni iki doz oldum. Yanlış hatırlamıyorsam 23 ve 28de oldum
14022024 melike70 ilk dozu bebeğin hareketlerini hossdince yada 19-20 haftalık yapılıyor sonra birdaha 6 ay sonra yapılıyor oda bebeğin üç aylik asilarina denk geliyor daha sonrasında da devam etmek istersen toplam bir sene aralıklarla topla 5 doz yapilmis oluyor bem hepsini yaptırdım şu an ikiviye hamileyim tekrar yaptırmak zorunda kalmadim