Guzelanne56 hayırlı olsun öncelikle inşallah sağlıklı şekilde alırsın kucağına bebişini🫶🏻 kendini olabildiğince kötü düşüncelerden,stresten uzak tutmaya çalış. Benim de kasıklarım, belim ilk zamanlar çekilirmişcesine çok ağrırdı ve her ay regl günüm gelince de ağrılarım olurdu önemli olan doktorun muayene etti mi hiç sen bu ağrıları yaşarken bu normal de olabiliyor anormal de eğer doktorun bi problem görmediyse kafana takma ağrılar olur