Rmzngrr Merhabalar. Cocuğum 5 aylık. Göz muayenesine gitmem gerektiği söylendi rutin olarak. Gittik ve miyop olduğunu 1 yaşında tekrar getirmemiz gerektiğini düzelebileceğini söyledi. Var mı bu tarz bi durumla karşılaşan. İçimiz kötü oldu anne baba olarak