Bebeğe kilo aldıran herşey yararlı diye birşey yok. Ben hiç kullanmadım ama İçeriğini okuyun kimyasallar E kodlu maddeler tadlandırıcılar varsa zararlıdır tabiki. Ha şimdiye kader hiç mi paketli goda çikolata yemedim, tabiki yedim insanız ama her gün bebek kilo alsın diye tüketmek başka arada bir canımız çekince kaçamak yapmak başka