Kizlar 7+1 haftalık olmam gerekirken kesenin 5+1 haftalık olduğunu ve crl ninde 0.20mm olduğunu öğrendim şimdi sorum şu acaba bu iki haftalık geç kalmaslik sorun yaratır mı bebeğimde tüp bebekle hamile kaldim sıkıntı olur mu kesem günde kaç mm büyür veya büyümesi için birşey yapabilirmiyim ekstra ?
Ayrıca bir sorum daha var kese küçüklüğü okuduğum kadarıyla sorun olabiliyormuş ama benim kesem küçük olduğu gibi bebek boyutuda küçük yani bebek büyük olup kesem küçük değil anladığım bu durumda bir sıkıntı olur mu?