Nill_ ben 2 seneden beri çekiyorum bu hastalığı, ara ara geçip tekrar başladı hep
Ben suan 32+6 haftalik hamileyim 1 ay önce tekrar başladı ve dışarı attı şişti hep . Bol bol su tükettim ben suyla tuvalete oturduğum ve 1 2 saat çıkmadığım oldu . Su içtikte içeriyi temizliyor , baharatlı, acı şeyler tuketmissinjz anlaşılan. Kabız olmamaya çok dikkat edin. Doğal zeytinyağını bir şırınga ya çekin ve iç deliğinizin içine sıkın ve anında yatın bir süre kalkmayin o iceriyi yumusaticak ve rahatlicaksiniz. Doktorun verdiği kremleri de ihmal etmeyin uzun oldu ama tam hastalığıma denk gelince böyle oluyor . Çok.gecmis olsun
Benim yanmam falan hersey gecti ama şişlik kaldi doğumdan sonra aldircam aldirabilirsem
Acı baharatlı şeylerden uzak durun ve kabız olmamaya çok dikkat edin