ResmiyeTemiz 28haftalık gebeyim. Kızımın hareketlerini hissediyorum. Ama yaklaşık bir haftadır tekme atmıyor. Daha öncesinde çok net hissediyordum çünkü. Sizce normal mi? Endişelenmem gerekiyor mu?
Msalbyrk ResmiyeTemiz 1 hafta nasl bekledin . Yani O haftalar hareketli olması lazm dye dsnyorum🤔 hadi oynamasn 1 gun 2 gun oynamasn 1 hafta cok uzun geldi bana
Sedalii ResmiyeTemiz bence doktora git 1 hafta nasıl sabrettin canım çok hareket ettiği haftalar tam ben 2 saat haraket etmeyince korkuyorum, bi hafta iyi beklemişsin hemen bi kontrole git derim
Shrydn ResmiyeTemiz 1 hafta boyunca hicmi haraket etmedi yoksa ara sıra bi şey yapıyo. Eskisinde daha yavaş ya hic haraket yok?
HK5592 ResmiyeTemiz bana doktorum saat de 1 hareket etmesi bizim için yeterli dedi. Pozisyonu itibariyle hissetmiyor olabilirsiniz. Ama yine de doktora görünmenizde fayda var. En azından kafanız rahat eder, stres yaparak bebeği de etkilememiş olursunuz