ecrinimm34 kese etrafında kanamam olduğu için gebeliği öğrendiğimden beri perinataloji takipliyim, riskler konusunda daha iyi aydınlatıyorlar sizi iyi birine denk gelirseniz gerçekten dikkat etmeniz gereken her detayı anlatıyorlar o yüzden ertelemeden gitmenizi öneririm