Yeliz1711 Nergizos hayır bakıp duruyor düşmemiş doktor zaten sabah düşer dedi yarın sabahtan bakacam bide erken gebelik testi yapacağım sabah
Yeliz1711 Gul616161 acilde vermiş olsaydım 2 saate çıkardı sağlık ocağında verdiğim için sonuç yarına kaldı
Semagzll Ya size bı sorum olacak ben yumurta toplama yaptırdım bı ay sonra transferim olacak transfer işlemi acılı mi şimdi korkum o oldu 🙈
Yeliz1711 Semagzll hayır kesinlikle hiçbir şey hissetmiyorsunuz Altan daha önce illaki muayene olmuşsunuzdur aynı şekil öyle bebekler gönderebiliyor en fazla 5 dk sürüyor kanama falan olmuyor korkulacak bir durum kesinlikle değil bende çok dert etmiştim cunku
Semagzll Yeliz1711 ya insaAllah olur canım artik tek duam o sadece canım acır diye değil de işlem olmaz diye korkuyorum 🥺🥺
Yeliz1711 mine_777 canım dün kan verdim sağlık ocağında işçiler bayramı diye bugün tahlil e nabıza düşmedi arayıp sordum ama erken gebelik testi verdim pozitif çıktı doktoruma da attım hayırlı olsun dedi cuma gideceğim insallah
Yeliz1711 Gul616161 evet canım 7. Günü bugün çift embriyo cuma doktora gidiyorum doktor bekliyor 9. Gün yapalım demişti ben erken davrandım testi paylaşmak isterdim sizinle ama burdan bilmiyorum paylaşmayı
Gul616161 Yeliz1711 yavrum anasayfaya dön. Tartışmaların olduğu yere. 3 çizgi var tıkla. Resim yükle diyor ona bas resmi yükle. Sonra sana link vericek. Url yani onuda gel buraya yapıştır. Sen resim olarak göremezsin paylaşa tıkla resim oluşuyor