Sila-62 Merhabalar şuan 17 haftaligim bugün hemşire aradi idrarda pozitiflik varmış Perşembe günü tekrar idrar verecegim. Bu kötü bişey mi
Ozgednc Sila-62 Pozitiflikte neyin pozitifi. Lökosit mi protein mi eritrosit mi bide ayrıntı verse iyi olurdu hepsi birbirinden farklı cunku
Yamanmomy Sila-62 tansiyondan kaynaklı oluyor ama ikisi bir arada riskli olabilir doktoruna söyle bir an önce
Sila-62 Yamanmomy Doktorum tansiyon hastası olduğumu biliyor ona göre ilaç da kullanıyorum zaten. Yinede size çok teşekkür ederim 😘 yarın inşallah tahlilleri yeniden vereceğim