Eloalp Kızlar eskilerimiz diyor ki erkek bebekse sadece karnın sivri şekilde çıkıyor ama kızsa popo ve basende kilo alırsın diyorlar 16+5 haftalık gebeyim göbeğim yok evet basenden kilo aldım ama doktorum da 15+4 de erkeğe benziyor dedi 🤦🤦
gamzosgamzos Eloalp benim iki hamileligimdede karnım sivriydi cinsiyetini bilmeyenler erkek bebiş dimi diyorlardı ama ikiside kız 😂😂😂
Alparslanmom__ Eloalp alakası yok hurafe bnce benim basenim çıktı karnım yuvarlak erkek bebişim oluyor😊kişinin yapısıyla alakalı bir durum
EceNaz26 Eloalp karnım sivri büyümeye başlamıştı banada göre bak bu erkek diyip durdu, ama basenden kalçadan da kilo aldım kız bebis geliyor😄 ortaya karışık olduk
Eloalp Alparslanmom__ peki şuan kaç haftalık siniz benim karnimda bebek çok toplanıyor karnım çok sert oluyor şuan 16+5
Eloalp Dilarac tabi ki önceliğimiz sağlık ama bizde erkek bebiş istiyoruz doktorum erkeğe benziyor dedi ama etrafim da ki herkez basene göre kız diyorlar kafam karıştı iyice 🤦