nazel123 SanBMom masallah ben o gün doktora gittim ne boyunu söyledi ne kilosunu ben sordum 400-500arası olur dedi geçti ultrason kağıdı bile vermedi bitti diye bazı doktorlar çok değişik ya
SanBMom nazel123 allah allah baska doktor denedinizmi benim doktorum her gittiğimde bu detaylari söylüyor muhakkak ultrason görüntüsü veriyor yani bunu öğrenmek sizin en dogal hakkınız
nazel123 SanBMom aynen öyle canım boşyere gittim geldim devlette bazı doktorlar böyle ya özele gittim mi herşeyi tek tek söylüyor bunlarda başından savıyorlwr
SanBMom nazel123 bende önce devlete gittim doğru düzgün ilgilenmediler, eşimi iceri almadilar. Ultrason bile vermediler şuan özele gidiyorum herseyi çok güzel ilerliyor cok ilgililer
nazel123 SanBMom özelde öyle gerçekten canım bende rutin kontrole devlete gideyim diyorum ama bu üçüncü doktor yine aynı .. özele itiyorlar bizi
Didemmma 19+6 benm kızda 330grm dı boyunu sormayı unuttum şuan 20+5iz 21+4 detaylıya gidicegim inşallah güzel haberler alırım 😊☺️
SanBMom Didemmma bende 19+5 de detayli ultrasona girdim şükür bir sıkıntımız çıkmadı, giderken mutlaka çikolata yiyin cok hareketli oluyor yüzünü net cektik😀