Kızlar merhaba bugün ilk kez nst ye girdim sancı görülmüş doktor bi serum yaptır tekrar gir dedi serumdan sonra tekrar girdim yine çıktı ama asla hiç bir şey hissetmiyorum ya bugünlük yat ya da istersen eve git dinlen akşam 8-9 gibi gelip tekrar gir nst ye dedi böyle bi durumla karşılaşan var mı yani sancım olsa hissetmez miyim korkuyorum 😧