Arkadaşlar merhaba ben 9 haftalik hamileyim,geçen pazartesi doktora gittim hersey yolunda dedi kalp atışını dinledik 1 ay sonra gel dedi ben sürekli panik halindeyim hersey yolundamidir kalbimi durmuştur diye diye endişe ediyorum sürekli doktordan dönerken 1 hafta iyiyim sonra vesveselerim başlıyor. Nasıl 3 hafta daha dayanabilirim. Sürekli gitmek istiyorum. Allah korusun kalbi dursa hisseder miyim,herkese söyledik diye de endişe ediyorum bisey olmasından çok üzülürüm. Hemen hamile kalamadim çikolata kistimden dolayı. Bisey olmasından korkuyorum sizde böyle misiniz