27+4üz, canım evladım ilk günden beri karnımın sağ tarafında. Sağ göğsümün altında kafası göbek hizamda muhtemelen sırtı (dokununca bir çizgi hissediyorum, omurgası muhtemelen) ayakları da sol kaşığımın bacaklarımla birleştiği yerde. Henüz erken biliyorum ama nu çocuğu nasıl kafa üstü çeriveceğim ya, siz ne yaptınız yönünü çevirmek için?