Dnya123z Bende sizin gibi arada kalıp ama tam bir Dyson heveslisi olup Dyson Gen5Detect aldım. Gerçekten muazzam paketleme,özen. Ta ki çalıştırana kadar. Ses yüksekliğini hiç bu kadar beklememiştim. Kimsede bundan bahsetmemişti. 14 gün iade şansınız var ben iade ettim. Sonra gidip Philps trio 9000 aldım. Çok memnunum. Hem silme hem süpürme aynı anda yapabiliyorsunuz. Ben 2 çocuklu bir anneyim. 3. yolda. Elim ayağım oldu kısaca. Ekstra silme yapmıyorum mis gibi işimi görüyor. Gen5 i 29 bine almıştım. Philipsi 25 bine. Çok bir fiyat farkı yok.