irem0596 Merhaba herkese. 7 haftalık gebeyim felaket bi halsizlik yorgunluk var üzerimde. Midem de bi değişik kusma yok ama tarif edemiyorum. Sizler de yaşadınız mı bu durumu?
ysmn_kck17 irem0596 12 haftaya kadar dibine dibine yaşadım . İlk 3 ay zor sonrasi toparliyorsunuz . Dinlenin yormayin kendinizi
Minikaam-60 ysmn_kck17 irem0596 ayni durumdayım 11 haftaya gireceğim aşırı yorgun halsiz enerjisiz hissediyorum suan msj yazmak bile zor geliyor
Damlaozzz irem0596 15. haftaya kadar kafamı kaldıramadım hep yatmak zorunda kaldım umarım sizin kısa sürer
ysmn_kck17 Minikaam-60 Bide benim bebem vardı ona da o halde bakmak zorunda kaliyordum sizin ilk gebelikse yatın dinlenin valla.
Elfthh Minikaam-60 ay ama o kadar guzelmiski o xamanlar hafif uyuyabilmek yatmak istemek merak etmeyin onlar geçecek o günler dsha iyi bile diyeblrsiniz😁
Minikaam-60 ysmn_kck17 yok 5 buçuk yaşında oglum var sorumluluklarla beraber hamilelik baya zorluyor ilk hamileleigimde boyle seyler yaşamamıştım şaşırıyorum
Bedihauslu Tek çocuğu olanlar tek tavsiyem yatın anam yatın benim evde 2 tane canavar var halsizlik uyku hali var bende azıcık dokunmasam eve sanki savaş çıkmış gibi yatın dinlenin şuan 20. Haftadayim ama sanki 35 40 haftalik gibi geliyor bana
Alisa_ irem0596 Bende oyleydim ilk haftalarda, oturdugum yerde uykum geliyordu, aşiri galsizdim kolumu kaldirmaya halim yoktu sanki. Herseye hevessizdim. Ev isi falan yapasim yoktu jic surekli uzaniyordum. Yavas yavas geciyor. Merak etme canim🌹