Merhaba hanımlar birşey sormak istiyorum Aralık ayında adetim 3 gün sürdü ve ilk defa çok az geldi ve 3 gün kadar sürdü hiç böyle olmazdı hep 5-6 gün sürerdi arkasından da koyu lekelenme olurdu bitmeye yakın acaba adetin üstüne mi gördüm diyorum çünkü hep hastaneye gittiğimde gelişimi 2 gün fazlaca oluyor şuan 1 hafta kadar önde yani