caglaa35 vala sağlık ocağındaki doktorlar o kadar abartıyorlar ki anlatamam. Benim d dimer değerim çok yüksek çıktı bana neler konuştu. Beynine, kalbine , bebeğin plesantasına pıhtı atabilir çok geç farkedilmiş dedi. Kan sulandırıcı başladık bazen o ilaçlar etki etmeyebiliyor dedi. Beni ağlattı gönderdi. Kendi doktorum beni rahatlattı. Eğer tek kullanımlık verdiyse çok değildir. Bol su için. Bende de idrarda kaç kere çıktı enfeksiyon. En son geçen hafta yine çıktı yine tek kullanımlık toz antibiyotik verdi