Muaz canım benim tüm mesajları okudum, doktorun söylemi tuhaf geldi 7. haftada gelmen gerekiyodu ne alaka anlamadım, ve yüksek riski neye göre söylüyo ucu açık. sen bence başka bi hastanede başka bir doktora görün ve bu doktorun dediği şeylerden bahsetme bakalım doktor ne dicek. Sorun olmadığını söylerse bi önceki doktorun içine böyle bi korku saldığını söyle lütfen